Kantoor Amsterdam
U bent van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam. Als u graag bij ons langs wilt komen is het van belang eerst een afspraak te maken. Afspraken plannen wij alleen tijdens kantooruren (van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur en op zaterdag, uitsluitend op afspraak, tussen 10.00 en 16.00 uur). Zo kunt u ervan op aan dat u spreekt met de reisspecialist met de meeste reiservaring naar het gebied dat u wilt bezoeken.
Wat zijn de voordelen om een afspraak te maken?
- U komt direct bij de reisspecialist terecht met de meeste expertise voor de bestemming waar u naar toe wilt.
- De koffie staat klaar. U wordt verwacht, dus u hoeft niet te wachten.
- We hebben de tijd om u écht te leren kennen. Hoe beter wij weten wat u wilt, hoe beter het wij uw droomreis kunnen waarmaken.
Ons kantoor is gevestigd in het Symphony gebouw op de Zuidas in Amsterdam.
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur en op zaterdag, uitsluitend op afspraak, tussen 10.00 en 16.00 uur. Voor een verkoopgesprek op kantoor trekken we doorgaans 1 tot 2 uur uit. U spreekt dan met een verkoper die het gebied dat u wilt gaan bezoeken het beste kent (al onze reisspecialisten hebben in de Pacific gereisd en/of gewoond).
Contactgegevens
- Pacific Island Travel
- Symphony, Gustav Mahlerplein 3-117
- 1082 MS Amsterdam
- Routebeschrijving via Google Maps
- 020-6261325
Bereikbaarheid per auto
Bereikbaarheid per openbaar vervoer
Ons kantoor is ligt op 250 meter afstand van station Amsterdam Zuid. Wanneer je het station uitloopt kom je direct op het Gustav Mahlerplein waar ook gebouw Symphony aan ligt.
Bereikbaarheid per auto
Parkeren kan onder het gebouw in Q-park Symphony (Leo Smitstraat 4, 1082 MP Amsterdam). Of je parkeert de auto langs de weg aan de Gustav Mahlerlaan tegen een iets lager tarief.
Een goedkopere optie is om gebruik te maken van P+R transferiums in Amsterdam en het laatste stukje met de metro te doen. Bijvoorbeeld P+R transferium VU medisch centrum of P+R transferium RAI.